آموزش های جالب

آموزش از سراسر وب

آموزش های جالب

آموزش از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

هوش مصنوعی در یخچال شاید موضوعی جدید و نا آشنایی برای شما باشد که در خبر امروز شما را با قدرت هوش مصنوعی در یخچال آشنا می کنیم که برای اولین بار شرکت سامسونگ پا در این عرصه گذاشته است تا زندگی را با تکنولوژی ادغام کند.

آیا تا حالا شده در یخچال را باز کنید و در بین همه خوراکی ها سردر گم شوید که چه غذایی را میل کنید؟ شرکت سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی در یخچال Family Hub جدید خود در سال ۲۰۱۸ امکانی را فراهم آورده است که یخچال شما صدای شما را می شوند و همچننی می شناسد و طبق الگوی غذایی مصرفی شما در یک هفته و همچنین طول عمر موادی غذایی در یخچال، رژیم مناسب برای خوردن غذا برای امروز شما را پیشبینی می کند و به اعلام می کند که باید این غذا یا این نوشیدنی را میل کنید.

هوش مصنوعی در یخچال

هوش مصنوعی در یخچال

هوش مصنوعی در یخچال

این یعنی نهایت تکنولوژی در لوازم خانگی که بی شک در آینده نچندان دور شاهد تغییراتی بزرگ در لوازم خانگی خواهیم بود. هوش مصنوعی درواقع یعنی سپردن کارها به ربات.

شرکت فیس بوک دوتا ربات ساخته بود که هم با هم دیگر حرف می زدند و کارهایی که به آنها محول شده بود را هم انجام می داند که بعد از مدتی اتفاقی عجیب رخ داد! مدیر فیس بوک، سازنده ربات ها مشاهده کرد که ربات ها خود به خود زبانی را طراحی کرده اند و با هم حرف میزنند تا انسان ها از مکالمات آنها چیزی متوجه نشوند که خلاف چیزی بود که در تراشه آنها ثبت شده بود و آنها مشاهده کردند که این کار می تواند شروع جنگی بزرگ بین ربات ها و انسان ها باشد.

رباتی که تحت کنترل نباشد و تمام توانایی انسان را داشته باشد بزرگ ترین دشمن جامعه بشری خواهد بود.

حالا وقت آن شده است تا تهران سرویس شما را با جزئیات بیشتر این اختراع جدید آشنا کند.

چرا سلیقه اعضای خانواده باید تمایز داشته باشد؟

یخچال متداول ترین وسیله در بین لوازم خانگی در بسیاری از خانواده ها می باشد. با این حال، وقتی یخچال به یک دستگاه هوشمند تبدیل می‌شود، هر یک از اعضای خانواده ممکن است نیاز به وظایف و اطلاعات متفاوتی داشته باشد که متناسب با سلیقه فردی آن‌ها باشد. بنابراین یخچال Family Hub سامسونگ ۲۰۱۸ از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات شخصی استفاده می‌کند.

یخچال جدید سامسونگ که امسال معرفی خواهد شد یک ویژگی جدید به نام Meal Planner دارد. این روش دستور العمل‌های بهینه برای کاربر براساس اولویت‌های مواد غذایی آن‌ها و تاریخ انقضا مواد اولیه در یخچال را نشان می‌دهد. مدل‌های پیشین یخچال سامسونگ دارای ویژگی تشخیص صدا بودند. یخچال Family Hub سامسونگ  ۲۰۱۸ براساس آن با ویژگی جدید ID راوی ساخته می‌شود که می‌تواند یک کاربر را با صدای خود شناسایی کند. هیچ یخچال دیگری در بازار امروزه از این عملکردها پشتیبانی نمی‌کند.

استفاده از هوش مصنوعی در یخچال

استفاده از هوش مصنوعی در یخچال

پاسخ به نیازهای هر شخص با صدای او

در مدل های قبلی یخچال سامسونگ باید به صورت دستی اطلاعات را وارد می کردید. از جمله تاریخ انقضا و نوع محصول و کسی که قرار است از آن استفاده کند. در مدل جدید ۲۰۱۸ یخچال Family Hub سامسونگ با اسفاده دقیق تر از هوش مصنوعی در یخچال فقط با صدای شخص می توان به علایق او پی برد و یخچال Family Hub سامسونگ ۲۰۱۸ صدای شخص را به عنوان الگوی او می شناسد و خدمات را طبق هر صدا ارائه می دهد.

بعد از ثبت صدا در یخچال Family Hub سامسونگ ۲۰۱۸ یخچال برای هر صدا رفتاری منحصر به فرد ارائه می دهد از جمله اگر شخص بگوید من تشنه ام و ساعت ۸ صبح باشد طبق ساعت و تاریخچه خوردن نوشیدنی شخص، برای مثال آب پرتقال را به شخص پیشنهاد می دهد.

این تمایز برای تمامی اعضای خانواده می باشد. هوش مصنوعی در یخچال چنین امکانی را برای یخچال به وجود آورده است که یخچال سامسونگ اولین ارائه دهنده این تکنولوژی در جهان خواهد بود.

تشخیص صدا با هوش مصنوعی

تشخیص صدا با هوش مصنوعی

الگوریتم هوشمند Meal Planner در مورد رژیم غذایی بهینه

همه افراد خانواده عادت‌های غذایی یکسانی دارند. یخچال سامسونگ ۲۰۱۸ داده‌ها را از ترجیحات غذایی فردی و عمر ماندگاری برای مواد غذایی در یخچال ترکیب می‌کند تا هر یک از اعضای خانواده را با رژیم غذایی شخصی فراهم کند.

یخچال Family Hub سامسونگ ۲۰۱۸ می‌تواند اطلاعات مربوط به اولویت‌های غذا هر کدام از اعضای خانواده را نگه دارد و تاریخ انقضا مواد شما را براساس میانگین طول عمر آن‌ها حفظ کند. می‌توانید تاریخ انقضا را با ورود به نوع مواد اولیه به یخچال سامسونگ ۲۰۱۸ یا برنامه گوشی هوشمند، یا فقط با صدای بلند بگویید: من می‌خواهم یک سیب بگذارم .”

تکنولوژی Meal Planner در یخچال سامسونگ

تکنولوژی Meal Planner در یخچال سامسونگ

توصیه های رژیم غذایی با هوش مصنوعی در یخچال Family Hub سامسونگ

یخچال  Family Hub ۲۰۱۸ از فن‌آوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در یخچال استفاده می‌کند تا بتواند داده‌ها را در مورد هر عضو خانواده تحلیل کند و به طور انتخابی از اطلاعات استفاده کند. یخچال دستور العمل‌های ارایه می‌دهد که نیازهای همه اعضای خانواده را برآورده می‌کنند و یا اعضای خانواده A و B، یا B و C را با دستور العمل‌های شخصی فراهم می‌کند. یخچال می‌تواند یک کاربر با تعداد کافی دستور العمل‌ها فراهم کند تا کاربر بتواند یک هفته کامل غذا را برنامه‌ریزی کند. کاربر می‌تواند یک دستورالعمل را انتخاب کرده و آن را برای برنامه غذایی سالم و بهینه تنظیم کند.

تشخیص سلیقه غذایی با هوش مصنوعی

تشخیص سلیقه غذایی با هوش مصنوعی

یخچال  Family Hub ۲۰۱۸ ، که در نیمه اول سال جاری بطور مداوم منتشر خواهد شد ، از ID صدای گوینده پشتیبانی می‌کند. Meal Planner در نیمه دوم سال جاری اضافه می‌شود و همچنین در یخچال  Family Hub ۲۰۱۷ از طریق به‌هنگام‌سازی نرم‌افزار موجود خواهد بود. سامسونگ در نظر دارد تا استفاده از فن‌آوری هوش مصنوعی را در سایر وسایل خانگی در آینده گسترش دهد، خدمات خیاطی بیشتری را برای تناسب با شیوه زندگی کاربران هماهنگ کند.

تعمیر یخچال

لینک خارجی خبر

نظرات (۱)

  • میلاد تابعی
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی